Csillag Attila Reklámstúdió

Ismerős - Megízható

Szórólap-névjegy

Szórólap

A szórólap egy egyszerű reklámozási eszköz, amellyel vásárlóink, ügyfeleink tudomására hozzuk, hogy vállalkozásunk, üzletünk létezik.

Egy hatékony szórólap új ügyfeleket szerezhet vállalkozása számára, de lehet egyszerűen csak egy felesleges postaláda bosszantó szemét, ami a környezetszennyezésen kívül másra nem alkalmas.

Hogy a kettő közül melyik, az attól függ, hogy jól csinálják-e…

Mi kell egy sikeres szórólaphoz?

  • A hirdetés legfontosabb része a címsor. Itt dől el, hogy tovább olvassák-e a szórólapját, vagy a szemetesben landol. Itt kell megragadni a célközönség figyelmét és felkelteni az érdeklődését.
  • Egy dinamikus, profin megírt szöveg, szlogen, eldöntheti, hogy miért válasszák az Ön termékét/szolgáltatását;
  • Azonnali cselekvésre késztet.
  • A megfelelő grafikai design, még csábítóbbá teszi a terméket/szolgáltatást

A szórólap készítése előtt fontos dolog, néhány alapvető kérdést átgondolni:

A szórólap anyaga:

A szórólap anyagát, vastagságát legtöbb esetben a felhasználás célja dönti el. (postaládás terjesztés, utcai osztogatás, kiállítási dekoranyag, vagy a kiemelt ügyfelek tájékoztatója, stb ...) Fényes legyen vagy matt, a legjobb ezt a kérdést a fényképek, színek és a szöveg arányainak meghatározása után eldönteni, esetleg szakember véleményét kikérni.

A szórólap mérete:

A leggyakrabban használt szórólapok mérete:

  • A6-os (105x148mm)
  • A5 -os méret (148x210 mm)
  • A4-es (210x297mm)

de ettől eltérő, egyedi méretűek is lehetnek

A szórólap grafikai megjelenése, szerkezeti összetétele.


Ezt a legtöbb esetben célszerű grafikus tervezőkre, profi szakemberekre bízni. Nekik elengedhetetlen információ, hogy van-e a cégnek már kész arculata vagy logója, milyen színeket szoktak használni, mi a célcsoportja a terméknek, milyen módon szeretnék terjeszteni a szórólapot, stb…

 A mennyiség:

Alapvetően az rendelkezésre álló anyagi lehetőségek döntenek, azonban fontos végig gondolni, mit szeretnék elérni a szórólapommal, mennyi idő alatt tudom a megfelelő mennyiségű emberhez eljuttatni, és fontos megtekintetni az egyéb felhasználási lehetőségeket is. Ugyanis egyfajta szórólapból minél többet rendelnek az egységára annál kedvezőbb lesz.

Az ár:

A szórólapok kivitelezési költségét nagyban befolyásolja a mennyiség, illetve a grafikai tervezés szükségessége

pl:

2016-ban - 1000db A5-ös, egy oldalas, 115gr -os  szórólap nyomdai költsége: 18 Ft+Áfa/db

2016-ban - 5000db A5-ös egy oldalas, 115gr -os  szórólap nyomdai költsége:     7Ft+Áfa/db

Ötszörös mennyiség, kevesebb, mint fele ár!

 

Névjegy

 

A névjegy egy alapvető reklámeszköz a vállalkozások világában. Megjelenése, anyaga, formája, szövegezése alapvetően meghatározza tulajdonosa jellemét, hozzáállását, goodvill-jét, és szinte , mint egy első benyomás belevésődik a névkártyát megkapó potenciális ügyfelek tudatába. Egy emlékezetes névjegyen szereplő név 7-szer nagyobb valószínűséggel marad az olvasó emlékezetében, mint egy sima papírra írott információ.

A névjegykártya fogalma, a névjegy hivatali életben betöltött szerepével határozható meg. A névjegykártyát eleinte a nemesi rang kifejezésére, a későbbiekben egyfajta hordozható családi címerként alkalmazták. Elsősorban a hivatali bemutatkozás eszköze, de ma már a hétköznapi életben is közkedvelt a névjegykártya használata. A névjegykártya fogalma mellett nagyon fontos a névjegy precíz megtervezése.

Ma már számos névjegykártya típus létezik.., lehet egyoldalas vagy kétoldalas, színes vagy fekete-fehér, laminált vagy eleve műanyagra nyomott, egyenes sarkú, vagy kerekített, öntapadó, vagy hűtő mágnes formátumú. Névjegyek tekintetében valóban elengedhetjük a fantáziánk!

A minimálisan rendelhető mennyiség: 100db

REFERENCIÁK

 

Ajánlatkérés

Mire lenne szüksége?

e-mail *:
Név *:
Telefonszám:
Kérje ajánlatunkat! *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!